דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום בגוגל: התחתית של התחתית? 

מאת    [ 21/08/2011 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 1971 פעמים ]

כיצד משפיע קידום אתרים בגוגל על הפן העיצובי של אתרים היום? במאמר זה נבחן איך קידום אתרים בגוגל השפיע על ה"פוטר" של האתר. מדובר בחלק התחתון של האתר, אזור שבדרך כלל הגולשים לא נותנים לו יותר מידי תשומת לב. לאנשים לרוב אין סבלנות לגלגל למטה לתחתית האתר והם מסתפקים במידע שמוצג להם בראש האתר. מסיבה זו מעצבים ומתכנתים מציגים את המידע החשוב ביותר בראש האתר. היום, לאט לאט הפוטר הולך ותובע לעצמו מקום של כבוד לצד האלמנטים הקבועים והנצחיים שבאתר – כמו כפתורי ניווט, לוגו בראש האתר, חדשות רצות ומצגת תמונות מתחלפות נאה בעמוד הבית, בפלאש או ב"J QUERY".

למה בכלל יש פוטר בכל אתר ואתר היום? הפוטר הוא כידוע עמוד התווך של קידום אתרים בגוגל. בעידן קידום אתרים בגוגל, כל אתר מקודם עושה שימוש בשפע של קישורים. מקומם המקובל של הקישורים הוא בפוטר בתחתית האתר, וכבר שנים הם ממוקמים שם למטה, רחוק מעין הגולש, אך הדרך שבה הקישורים מסודרים ומאורגנים עברה טרנספורמציה.

מאוסף מבולגן של קישורים, שבוני האתרים מנסים להחביאם כמה שיותר מהמשתמש (בתקווה שלא יגלגל) הגענו היום לפוטר מעוצב בקפידה. הקישורים של קידום אתרים בגוגל מסודרים בצורה מאורגנת ויפה, בטורים נאים ואסטטיים. פוטר המכיל קידום בגוגל הוא למעשה היום אלמנט מעוצב נאה מאוד בפני עצמו.

קידום בגוגל הממוקם בפוטר הוא למעשה מפת האתר החדשה. לגולשים נוח לנווט בקישורים המוצגים בצורה יפה ומושכת לעין. הפוטר, בתור הבסיס התחתון של שלד האתר, מעניק לו יציבות והרמוניה מאוזנת.

הפוטר המכיל את שלל הקישורים היום משמש לא רק עבור קידום בגוגל. זהו מקום מצוין עבור הכנסת פרטי התקשרות, כמו אייקונים של פייסבוק וטוויטר, עדכון קטן וחדש מטעם החברה ועוד. האייקונים הנאים לעין של הרשתות החברתיות הם יפים מאוד ויזואלית, הם נראים נפלא בתחתית האתר. מעצבי אתרים מאוד אוהבים להשתמש באייקונים האלו, הם נאים, עדינים, קטנים ומתאימים לכל אתר ולכל צבע רקע. כן, אין ספק, הפוטר שמשמש עבור קידום בגוגל משנה את מקומו והוא כבר ממש לא ה"תחתית של התחתית".

הפוטר של קידום בגוגל בדרך כלל יהיה בצבע כהה יותר מהאתר, בשביל לתת לאתר אשליה של בסיס איתן ויציב. הצבע הכהה מהווה ניגוד נאה לעין וקונטרס מעניין ונדרש לצבע הלבן השגרתי, השכיח ברוב האתרים הישראליים היום. דרך נפלאה לזהות עבודת בנייה ועיצוב אתרים איכותית היא לפי הפוטר. פוטר נאה לעין ומסודר ירמוז על עין קפדנית, גישה מקצועית והקפדה על כל הפרטים הקטנים. 

 

Mayoo קידום אתרים 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב